Hubertus: Cs-vitamin

#slager2016 #akkoris

starwars_music_musica_art-fc010e6be9dadbb3b2eee8b93ab0b524_h.jpg

A dal előzetes (még nem végleges) verziója elérhető itt: https://soundcloud.com/user-80069041/cs-vitamin-knt-2016-slager 

 

Dalszöveg:

Az erdőben ébredtem reggel, azt hittem véletlen, 

De láttam, hogy itt fekszel mellettem… hát tévedtem.

Eljöttem táborba újra, mert éreztem,      

Hogy kell valami ami feltölt, az életben  

 

Tudod, gyakran van az az érzésem,   

Amit nem mutat meg a tévé sem

Csak ők értik, akikkel együtt vagyok,    

Mikor a hajnal hasad és a csillag ragyog.  

 

Ez a tűz ez a síp     

Oda visz oda hív

Ez a hit ez a szív 

Téged is melegít  

Ez a föld s ez az ég

Ahol bölcsőd a rét  

Ez a tábor egy hét 

Bárcsak tartana még  

A patakban fürödni? - kérdezed. Jéghideg!    

Már tisztábban látom a lényeget, de te nem hiszed... 

Csak keverd meg a szavakat tettel, hogy létezzen!    

Az erő ott van benned is... nem véletlen!    

 

Én mindent megteszek, ami tőlem telik,      

De neked kell egy barát, majd aki segít!   

Ha a ládát nyomom a kezedbe,                 

Mikor a bogrács borul az öledbe...      

 

Refr.

 

Építjük a jövőt, őrizzük a múltat,

Közösen vágunk neki az útnak.

A jókedvem is itt van, bent a zsákban

A cs-vitamint is feltaláltam!

 

Refr.

 

“És hogyha nem: hát akkor is! 

Ha mindhiába: akkor is!    

A szép akkor is szép marad, 

...A Szeretet mosolyog” és szabad, 

“Ha minden álom: akkor is!  

Ha minden meghal: akkor is!” 

 

Refr.

 

“A szép akkor is szép marad, 

...A Szeretet mosolyog” és szabad,

“A szép akkor is szép marad, 

...A Szeretet mosolyog” és szabad, 

 

Szöveg:

Bede Máté

Csepregi Márton

Kovács Árpád

(az idézett rész Sík Sándor: Megyeri hitvallás c. verséből származik)

 

Zene:

Bede Blanka - ének

Bednárik János - hegedű

Csepregi Márton - gitár, ének

Dohy Zsófia - cselló

Fábry Márton - marimba

Mayer Balázs - dob

Monostori Balázs - brácsa, klarinét

Ratkóczy Huba - basszus gitár

 

Közreműködtek:

Sasvári Ferenc - stúdió felvétel, utómunka

Subicz Attila - stúdió felvétel, utómunka

A Cs-vitamin szövege akkordokkal letölthető itt.